Sunday, August 23, 2009

1st Day at Bazaar Seksyen 25

Tahun ni en suami semangat nak berniaga kat bazar...
dalam hati berdebar2 gak maklumlah 1st time kan
terima kasih pada mentua yg x lokek ilmu dia
mentua yg ajar resepi ayam bakar rendang dan black pepper
huhuhu sampai kol 2 pagi den menuntut ilmu....
tahun ni mentua nak cuti berniaga
katanya da penat dah nak tumpukan pada ibadat jerk
hari pertama berniaga risau jerk
macam2 dalam kepala ni dok pikir
laku ke nanti
habis ke ayam yang aku bawak neh
huhu takut,malu semua perasaan ada

inilah transport kami g ke bazaar


Ayam yang siap untuk di bakar


ni ayam yang x masak lagi hehe


tadaaaaaaa da siap untuk di jual
seekor 13 hengget jerk
mehla kawan2 singgah ke gerai ku kat seksyen 25 shah alam.....
tapak petak no 9


insyaallah dah rasa sekali pasti datang lagi


9 comments:

Lady of Leisure said...

adoi terliurnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Norfaezah Abas said...

hehehe lady apalagi jomlah singgah

Irma Rizal said...

hii mirza..
selamat meniaga ya..
terliur juga akak menengok nye..
mudah2an murah rezeki meniaga thn ni ya..

risa said...

sedap nye ayam tu...
cian terkangkang2...hehehehe
bila ekk...akak nak singgah gerai tu...

Annsyifa said...

alahai mirza..
best tgk ayam2 tu...

tingin nak rasa..tapi sect 25 shah alam tu jauh..

merasa dari jauh je la..

selamat berpuasa!

wina said...

sodapnye..klu wina lalu area shah alam insyallah wina singgah ye...nk discount tau..hehe!

Mirza said...

hehehehe kawan2ku....mehla singgah
insyaallah esok datang lagi...
ni memang resepi ibunda hahaha
kak risa kenala kangkang ayam tuh kalau idak x masak nanti....hehe

idazs said...

terliurnya...menyelerakanla ayam nie...nyum..nyummm

Ied @ May said...

salam mirza...

ok ke berniaga bazaar ramadhan thn ni? semoga berjaya dlm bisnes.

-eda910 RH-