Sunday, August 16, 2009

My 1st Anniversarry

Hmmm lamanya x update blog neh
macam2 jadi pada diri ku ni hah....demamlah,kebusyan dengan audit lagi masalah datang satu persatu.....
cerita pasal 1st anniversarry aku pada 09/08/09 yang lepas
hehehe da jauh berlalu baru nak citer erk.....
aku tahu dia suamiku tidaklah terlalu romantik
tapi cukup hanya dengan kata2 pon da leh wat air mata ni mengalir
jumaat malam tu kami memang da janji nak balik kg
sepatutnya dia xleh nak balik sbb ada orang order catering
hmm tapi di sebabkan dia da berjanji ngan aku neh confirmlah dia x berani nak cancel......1 sikap aku yg masih xleh nak ubah...
kalau x dapat apa yg aku nak atau dia memungkiri apa yg dia janji
mula la aku angin 1 badan.....
maaf ye sayang ja da cuba nak ubah...susah sangat nak buang perangai yg 1 ini
kat kg abangku memang janji nak belanja kami sempena ulangtahun neh
saat2 yg x mungkin aku lupa....sambut ulangtahun kami dengan mak,abah,kak linda,halim,yun dan harith.....
xkan kulupa kebahagiaan dan kegembiraan di mata abah dan mak
akhirnya mereka boleh terima jodoh ku dgan si dia
aku xde hadiah yg istimewa pon...ada la something aku bg dia
dia pon xde beli apa lagi cumanya kata2 dia
dia selalu katakan aku isteri yg solehah....dia beruntung beristerikan aku...
aku banyak membantu dia dalam susah dan senang...aku membuatkan dia bahagia
dan yg paling penting dia cintakan aku hingga akhir hayat....
abang.....kadangkala diri ni rasa x layak lagi dipanggil isteri yg solehah....
kadangkala akal x dapat berfikir dengan baik di kala hati diselubungi kemarahan
maafkan daku ye sayang.....
ja pun bahagia menjadi isteri abang......x kira susah atau senang ja sentiasa di belakang abang.....
semoga ikatan perkahwinan kita bahagia hingga ke akhir hayat
semoga kita dikurniakan zuriat yg soleh dan solehah...aminnn

2 comments:

♥mrs.azad said...

Happy Anniversary Mirza...
Semoga bahagia gembira ceria selalu :)

Norfaezah Abas said...

thank u mrs azad...hehe