Thursday, July 30, 2009

Luahan Hati..

Luahan hati di pagi jumaat...
hari ni 31/7 genap cik p ku lewat 11 hari
tipulah andainya aku kata tiada harapan di dalam hati
saat nak buat urine test pon hati berdegup kencang
dan akhirnya..........hanya 1 line yg timbul....
yaaaaa belum ada rezeki buatku......
aku cuba mengawal perasaan agar tidak terlalu sedih
tapi aku jua manusia.....x mampu menahan kesedihan
di hening subuh aku merenung sejadahku...
selesai solat dan membaca yassin
ku tadahkan tangan memohon padamu ya Allah....
'Andai lewatnya haidku ini kerana ada zuriat didalam rahimku KAU berikanlah petunjuk...seandainya masih belum waktunya aku redha ya Allah dan KAU jauhilah segala penyakit dan KAU berilah ketenangan pada hatiku...amin...'
Dia suamiku seperti biasa sentiasa disisiku...
abang.....maafkan ja ye
mungkin impian ja nak berikan abang hadiah paling bermakna buat ulangtahun perkahwinan kita x kesampaian....
maafkan ja...............
wahai hati...tabahlah dikau.....amin

10 comments:

fisa said...

ya Allah...ko berkatilah doa & permintaan shbat ku ini...aminn

ZaHiRas said...

sabarlah mirza... kita sama2 berusaha, berdoa dan bertawakal pdNya

Norfaezah Abas said...

terima kasih fisa.....
hanya yg pernah melalui 'sebuah penantian' memahami....

Norfaezah Abas said...

ya zahira...kita hanya mampu merancang kan.....

Annsyifa said...

sabarla mirza,

Allah tau apa yg terbaik utk hambanya..

moga di murahkan rezeki satu hari nanti..amin

Ashikin said...

hai faezah. kita jejln baca blog tgk awk nye cite ni sedih la. xpe ada hikmahnya. semoga dimurahkan rezeki dan maybe if x lekat jugak, gi la jumpa specialist. dptkn advise yerk.. good luck faezah!

Irma Rizal said...

sabar ya mirza..
yg penting jgn putus asa..
ikutilah pedoman org lain yg sama juga malah lg lama menanti..
sama2 berdoa ya..

Norfaezah Abas said...

tima kaseh semua kawan2
hmmm tu lah nak wat camne xde rezeki kan
cumanya ketenangan hati tergugat juga dek kelewatan cik p selama 2 minggu.....
thanks semua

nAdiRah said...

terus berusaha, berdoa, bersabar dan tawakal ye. saya amat memahami situasi awak.

Norfaezah Abas said...

yup nadhirah akan kuteruskan usaha