Monday, July 27, 2009

Hari Minggu yg Letih.......

Hari minggu lepas memang badan teramatla letih...
mana taknya ada org sewa khemah bapa mertuaku....
confirmla dia nak pakai langsir juga...
apalagi petang sabtu lepas asar bertolak la ke umah pengantin di padang jawa....
mati2 ingatkan pengantin pompuan!!!!
alih2 pengantin lelaki........apala pilih kaler pink
hehehehe mengutuk je aku neh.....haha
en suami x bagi angkat benda berat2
x bagi panjat sana panjat sini
semua dia buat....kesian dia...sampai basah lencun baju dia....
alahai suamiku......dia lebih suka kerja2 begini
aku pun sejak berkahwin ngan dia baru ku tahu ku pandai menjahet...
aku nak menjadi isteri yg sentiasa berada di belakang suami
yg menjadi tulang belakang suami......
kadangkala hati ni sedih tengok dia,.....
tapi kadang2 perangai mengada2 ni datang juga...
hehehe tapi aku da lama x gaduh ngan dia
kalau x mesti ada je modalnya aku nak cari pasal
kehidupan akhir2 ni rasa bahagia jer.....
mudah mudahan akan berpanjangan selamanya....amin.....



2 comments:

fisa said...

wahhhh!!!cunn arrr...ni konpem la ku nk promote kat family & kengkwn klau diorng nk wat knduri kendara ekk...

Norfaezah Abas said...

hehehe boleh fisa......
jangan malu2 tunggu blog lagi 1 siap erk...MD nya lama bebenor nak creatnya